maanantai 17. heinäkuuta 2017

Heipparallaa!

Hei! Olen nuori tyttö Joensuusta ja ajattelin aloittaa blogin. Minulla on ennestään ollut blogi, mutta innostus hävisi ja empä sitten enää kirjoitellutkaan. Nyt olis intoo, aikaa, kuvia ja tietokone jolla kirjoittaa joten kuka minua estääkään? Mutta siis nimeni on Sara ja käyn hyvin läheisen serkkuni kanssa 1-3 kertaa viikossa tallilla, olen liikutus/hoito vastuulla (jos niin voi sanoa...) kahdesta pienestä Euroopan minihevosesta:



Tässä siis vasemmalla on Nasu. (Sini valkoinen riimu) Ja Oikealla Kirppu

Nasu on sellainen ykkös poni, koska se on paljon ihmisrakkaampi ja jännittävämpi ratsastaa. Kirppukin on ihana, mutta se on vähän sellainen tollo suoraan sanottuna.:) Kirpulla on myös takajaloissa jokin vika tai sellainen niin sillä ei voi laukata.:( Sitten näihin kimoihin kuuluu myös Herra Huu. Minulla ei ole kylläkään mitään hajua Huun rodusta voisihan sitäkin tietysti kysyä, mutta ei ole oikein ollut aikaa tai paikkaa. Huu on kuitenkin ihanan lempeä Hevonen, jolla sitten serkkuni ratsastelee:

Kuvassa on siis tämä Helmi eli munun serkkuni.



(Kamerani meni talvella rikki niin kuvien laatu ei ole mikään paras, mutta olen hommaamassa uutta kameraa!)

Minä aloitin siis ratsastuksen noin 4,5 v sitten. Ratsastin ensimmäisen vuoden vain kerran kuussa suurinpiirtein. Sen jälkeen menin ponikerhoon Satulantallille. Ponikerhossa kävin kerran viikkoon noin lukukauden ajan, sitten kävin saman ajan tunneilla vähän missä sattuu. Siitä eteen päin en muista muuta kun että aloin käydä vähän yli vuosi sitten Nasun ja Kirpun luona.

Postauksen lyhyydestä olen pahoillani mutta laitetaan se ensimmäisen postauksen piikkiin<3

Menkää ottamaan somet haltuun: IG: Sara_alisaaa Snapchat: sarzuliiz

2 kommenttia:

  1. Huun on muistaakseni puoliverinen tai näin ainakin minulle on sanottu����

    VastaaPoista